بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش قسمت بیست ودوم

بیماریهای خاموش قسمت بیست ودوم :

من همیشه باید به بازدیدکننده گان محترم وعزیزودوس داشتنی زبان عذرخواهی داشته باشم به چنددلیل اول اینکه من دیربه دیراطلاعات مینویسم

دوم اینکه اطلاعاتی که مینویسم کپی پیچ نمی کنم

سوم اینکه تمام اطلاعات ازتجربیات خودم و استفاده ازکتابهای معتبرهستش که باید خیلی مطالعه کنم که کمی زمان براست

به اطلاع می رسانم درجهان ازروشهای مختلفی جهت درمان استفاده میکنند که به شرح زیراست .

1 – استفاده ازداروهای شیمیایی

2 – استفاده ازطب اسلامی

3 – استفاده از طب سنّتی

4 – استفاده ازخام خوارای

5 – استفاده از میوه خواری

6 –استفاده ازخام گیاهخواری

7 – زنبورعسل درمانی

8 – انواع حجامت درمانی

9 – انواع ماساژدرمانی

10 – انواع گفتاردرمانی

11 – طب سوزنی

بالاخره بااین روشها جهت درمان استفاده می شود.

سوآل 1 – چرامریض یا بیمارمی شویم ؟

سوآل 2 – آیاراههایی وجوددارد که بیمارنشویم ؟

سوآل 3 – زمانی که بیمارمی شویم کدامین روشهای درمان بهتراست ؟

توجه یک نکته بسیارمهم :

پیشگیری بهتراز درمان است

اگرنکات زیررا رعایت کنید وانجام دهید بدانید بیماری برای همیشه شمارا ترک خواهد کرد

1 – ازدواجی که به آرامش برسید

2 – انتخاب منزل مسکونی که آرامش شما وخانواده محترم را بدست آورد

3 – داشتن برنامه زندگی

4 – داشتن برنامه ورزشی منظم

5 – داشتن برنامه غذایی سالم

6 – داشتن برنامه اقتصادی مناسب

ببینید دوستان خوب من ، تعدادی بیماریهای خاموش راذکرمیکنم تامتوجه شوید که آیاتاکنون شنیده اید بااین همه تکنولوژی وپیشرفت صنعت درجهان بیماریها کم نمی شود وروزبه روز روبه افزایش است ، آیا تاکنون شنیده اید

1 – انواع سرطانها

2 – انواع بیماریهای افسردگی وروانی

3 – دیابت

4 – پوکی استخوان

5 – بیماریهای پوستی

6 – آلودگی هوا

درمان شده باشد هرگز نشنیده اید اما من اعلام میکنم باساده ترین دارو شما یاهمه کسانی که بیمارند درزمان کوتاهی درمان شوند وازاین به بعد بشنوید که انواع بیماریها باسه دارو درمان شدند

1 – داروی اول : برنامه ریزی یک زندگی جدید

2 – داروی دوم : برنامه ریزی ورزش منظم

3 – داروی سوم : برنامه ریزی تغذیه سالم

ادامه را درپست بعدی بخوانید . .. .

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 13:28

باسلام به تمام مراجعه کننده ها
این وبلاگ رافقط برای سلامتی تمام انسانها نوشتم ومنتظر پیشنهادات و انتقادات خوب شما هستم . من دنبال زیادشدن آماروبلاگم نیستم فقط منتظربدست آوردن سلامتی حتی یک نفرهستم . من خودم میوه خواری وگیاه خواری و خام گیاهخوارهستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.