بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش قسمت بیستم :

با سلام وقبولی عبادات  

 

ادامه پست قبلی قسمت نوزدهم رامطالعه فرمائید.

بعدازتمام توضیحاتی که دادم : می توانم بگویم من انسانهارادوست دارم : من به سلامتی انسانهامی اندیشم : خدایامن به بنده هایت خدمت میکنم تاسلامتی خودرابدست بیاورند ،خدایا من را دراین دنیا وآن دنیا نجاتم ده آمین یارب العالمین

یک سوآل خیلی خیلی مهم :

آیا میتوانید قابلمه و ماهی تاوه (کلیه ظروف پخت وپز) رابرای همیشه کناربگذارید؟

آیا میتوانید انواع گوشت ولبنیاتهارا برای همیشه کناربگذارید؟

حتما ازمن سوآل میکنید پس چی باید بخوریم ؟

جواب : انسانها 1 – میوه خوارند2 – گیاه خوارند3 – دانه خوارند4 – خوشگه بار میخورند + (آب – روغن زیتون – روغن کنجد)

توجه : حتما باید بایک برنامه ریزی دقیق تغذیه هایی که گفتم بخورید .

قابل توجه : من درکشور روغن زیتون تصفیه نشده با برند 277  وروغن کنجد هم بابرند 277 را تایید میکنم: کاملا عالی وصددرصد خالص است .

روشهای تغذیه سالم وبدونه قابلمه را درپستهای بعدی مینویسم . خدانگهدار

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ شنبه 20 تیر 1394 ساعت 06:37 http://bimaryha.blogsky.com

باسلام وقبولی طاعات وعبادات :

دوستانی که آدرس خرید روغن زیتون و روغن کنجد اصل و صددرصدطبیعی وتصفیه نشده رابا برند 277 به خواهند پیام بگذارید تا راهنمایی کنم .

دربازار روغن بابرندهای بسیارمختلف وجوددارد قضاوت خوب بودن را آزمایشگاه وتاییدپزشگ داشته باشد می شوداطمینان کرد. لذا تحقیقات من درمورد برند 277 کامل هستش و 5 ماه است که استفاده میکنم
سپاسگذارم روزهای خوش وسلامتی کامل با کنارگذاشتن ظروفهای پخت وپز ونزدیک شدن به طبیعت
بدرود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.