بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش

مطالب آموزنده - پزشگی - پیشگیری - ودرمانی (طب سنتی)

بیماریهای خاموش قسمت هفدهم :

باسلام وخسته نباشید :

امیدوارم شانزده مقاله که نوشتم رابه راحتی خوانده  و ازاین شانزده قسمت نتیجه های خوبی گرفته باشید.

من ازنوشتن مقاله بیماریهای خاموش اهدافی داشتم که درزیربیان میکنم .

انسانهای موفق برای هرکاری : اول هدف رامشخص میکنند – دوم برنامه ریزی – سوم تصمیم - چهارم اراده – پنجم عمل – ششم مشاهده نتیجه عمل خود

انسانهای جهان را ازنظربیماری وسالم بودن به چهار قسمت تقسیم کردم .

1 – انسانهایی که ژنتیکی و مادرزادی بیماربه دنیا می آیند . ودنبال درمان هستند.

2 – انسانهایی که اکنون بیمارهستند ودنبال درمانند.

3 – انسانهایی که ظاهرا سالم هستند ، درصورتی که بیمارند ولی ازبیماری خود بی خبرند ومنتظریک آثارهستند که به پزشگ مراجعه کنند ودرمان شوند . اما غافلند ازاینکه بعضی وقتها آثاربامرگ همزمان می شود .

4 – انسانهایی که سالم هستند ، وساده زندگی می کنند ، وهمیشه پیشگیری میکنند که سالم بمانند

اهداف :

1 –  شناساندن انواع بیماریهای خاموش دربدن

2 –  پیشگیری بهتر ازدرمان است

3 –  تغییردادن روشهای زندگی مردم (فرهنگ سازی زندگی شیرین )

4 –  تغییردادن روشهای تغذیه ای (خوردنها ونخوردنها وصحیح خوردن)

5 –  شناخت طبایع (بدن – گیاهان – چهارفصل سال ، بطورکلی هرشیع دارای طبع می باشد)

6 -  اطلاعات گیاهی ، وانواع ویتامینها

7 –  روش خریدها ، شستشو، وطریقه نگهداری (میوه - سبزیجات - گوشت - وماهی)

8 –  اطلاعات کمکهای اولیه تارساندن بیمار به پزشگ یا بیمارستان

9 –  توصیه ها واندرزهای مهم پزشگی وبعضی دلایل آنها

امیدوارم همیشه سالم وبه آرامش رسیده وزندگی شادی داشته باشید .

درپست بعدی درمواردهای ذکرشده بالاصحبت میکنم

سالم باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 15:00 http://www.vilajat.com

جالب بود این دسته بندی منبعی هم داشت ؟
به منم سر بزن

سلام تمام اطلاعاتی که میخوانید منبع دارد

مدیروبلاگ چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 09:36

سلام دوستان : ازاینکه کمی دیرآبدیت کردم معذرت خواهی میکنم

انشاالله باهمکاری شماها زودترآبدیت کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.